00:00
00:00
another7887
hello, i'm another! i am mainly a pixel artist, but i also make some traditional drawings rarely.
--------------------------
softwares i use: piskel & basic mouse for pixel art
--------------------------
dms/requests open👌

sasuke uchiha @another7887

Age 23, hardcore gamer

i draw funny picture

squidward community college

lozpekistan

Joined on 1/17/21

Level:
12
Exp Points:
1,438 / 1,600
Exp Rank:
41,231
Vote Power:
5.40 votes
Art Scouts
4
Rank:
Scout
Global Rank:
35,186
Blams:
158
Saves:
106
B/P Bonus:
4%
Whistle:
Normal
Medals:
254

another7887's News

Posted by another7887 - July 10th, 2022


time to rewatch the entirety of madness combat for the 4th time yea? expect some madness art comin up


Posted by another7887 - July 1st, 2022


heya newbies, it's me again! i have some good news, and some good news! so, ibispaint just came out for windows!!! and i just got it, i need to get used to it but i'll finally be able to use an application that i am actually kinda familiar with and LOVE using! unfortunately i can only use it for one hour a day, but i can just cheese it by changing the time in my computer settings ;p but anyways, when i get the muscle memory you all can for sure expect some awesome things coming from me!

and now for the other good news(for you guys at least, cause it's gona be a pain in the ass for me lmao) I'M FINALLY GONNA START LEARNING ANATOMY!! i'm gona do lots of full body drawings now (but i will only post the ones i like heh) and probably start creeating some SICK ocs, i'll have to learn how to do clothes later haha, too bad i'm gonna have to draw people without any clothes on boowomp what a bother yeah haha (jkjk)

so, you peeps wish me luck and maybe send some advice too, i'd appeciate it sososomuch<3

love 2 u all, another out!


4

Posted by another7887 - June 19th, 2022


so i discovered this channel on yt called divide music and just by listening to like 4/5 songs it already inspired me to make 6 different drawings, ideas just came flowing into my head

anyone else get super inspired by music like this?

and LISTEN TO DIVIDE MUSIC, IT ROCKS!


1

Posted by another7887 - June 10th, 2022


finally for the first time in my entire life i have a USABLE and NICE phone with a great camera, so expect photos with actual quality of my trad drawings

iu_662450_8519157.webp

found this shit on discord too and i broke out laughing

"you wouldn't understand my simultaneous gayness and homophobia, naruto!"


1

Posted by another7887 - March 13th, 2022


not dead, ok? not dead. (at least not outside, inside i'm dead since year 1)


1

Posted by another7887 - February 1st, 2022


yup, guess i gotta go back to school, i should be sleeping but i'm here writing this, just wanted to let you peeps know that, but it doesn't mean i will stop making pixel art, in fact i've been training drawing faces and heads in my free time to improve my trad art skillzzzzzzz.

but yeah, just wanted to tell y'all this before i unevitably have to start waking up at 6 am, buh bye


1

Posted by another7887 - January 15th, 2022


hey peeps! another once again here to say: thank you all for the support and love you all have given to just a random dummy on the internet.... having kind hearted people like you be here, even to just look at things that i make, already makes me smile.

you know when you can't describe something you are feeling? this is how grateful i am for all of this love that kept me together through this year on ng.

as my birthday is coming close, my one year being here with this community comes close aswell! i joined ng on my birthday, so it's kind of a double celebration lol!

so many people that i met that are so nice to be with, i could go on and on....

all of you, just know that i am very grateful for everything, leaving nice comments, liking my art that was made with love and so many other things... as always, more art coming soon and LOVE TO ALL OF YOU! <3

-with lots of luv, another


Tags:

3

Posted by another7887 - December 10th, 2021


SCHOOL ISSSSS OVAAAAA

so, this was the last day of school, managed to get thru this year so i'll be focusing on more artistic projects like pixel art and drawing! even tho i lost interest in drawing i will regain said interest and will become a grrrrreat artist!

now you all can expect some more pixel arts and trad pieces.

i'll miss my friends but i'm glad i'll be able to rejoin the community!

so yeah, that's about it, school is over and my mental state is good for now too! love to you all and more art coming soon! <3333


2

Posted by another7887 - September 21st, 2021


so, i got a dog, and my school is back on presential classes, so that means i have no time to make anything that isn't study...

so yeah nothing for a big, big while.

but i'll see if i can make any projects while i am in school and taking care of da dog :)


3

Posted by another7887 - September 12th, 2021


iu_416423_8519157.png

guess this is my best piece yet! the most faves and a high score!(not counting the fact that 72 people is a lot in such a short period of time)

i can't do anything that is not to thank you lmaoooo, but thank you all dudes and gals :)


2